مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

کسب رتبه برتر استان در سوادآموزی توسط ملارد

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، عملکرد این شهر را در ریشه‌کنی بی‌سوادی ممتاز دانست که توانسته رتبه برتر را در تبلیغ و ترویج سوادآموزی کسب کند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر استان در سوادآموزی توسط ملارد

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در خصوص کسب رتبه برتر استان در تبلیغ و ترویج سوادآموزی در این شهرستان، به پانا عنوان کرد: به همت ۳۴ نفر آموزش دهنده، در یک سال گذشته ۵۹۶ نفر سوادآموز ‌تحت پوشش قرار گرفتند، و ۵۷ نفر موفق به گذراندن دوره سوادآموزی شدند و همچنین ۸۴ نفر دوره‌های انتقال و تحکیم را، به پایان رساندند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد با بیان این موضوع که طی یک سال گذشته استعلام سه هزار نفر از افراد بی‌سواد و کم سواد معرفی شده از ادارات مختلف شهرستان گرفته شده است، افزود: بر اساس آمارهای دریافتی ۲۳۱ نفر از اتباع بی‌سواد را نیز تحت پوشش سوادآموزی قرار دادیم.

این مقام مسئول به نظارت مستمر حضوری و غیرحضوری بر کلاس‌ها و فعالیت‌های سوادآموزی اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۰۰ بازدید حضوری و ۸۰۰ بازدید غیر حضوری از فعالیت‌های سوادآموزی در منطقه صورت گرفته است و اطلس سواد شهرستان ملارد نیز به عنوان اطلس منتخب و برتر در سطح استان انتخاب شده است.

وی در پایان افزود: در مراسم استانی گرامیداشت هفته سوادآموزی از نرگس زندیه دانش‌آموز خبرنگار پانا و سوادیار در همکاری با حوزه سوادآموزی و کلثوم غنیمتی، سوادآموز موفق و کارآفرین تجلیل شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نرگس زندیه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار