مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد:

پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در شناسایی و رشد استعدادهای دانش‌آموزان نقش موثری دارند

نجف آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد گفت پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در شناسایی و رشد استعدادهای دانش‌آموزان نقش موثری دارند و سبب ارتقای سطح علمی و مهارتی در دانش‌آموزان می‌شوند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در شناسایی و رشد استعدادهای دانش‌آموزان نقش موثری دارند

مدیر آموزش و پرورش نجف آباد گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی در شناسایی و رشد استعدادهای دانش آموزان نقش موثری دارند و سبب ارتقای سطح علمی و مهارتی در دانش‌آموزان می‌شوند.

یدالله عابدی در مورد اهمیت پژوهش سراهای دانش‌آموزی عنوان کرد: مبنای پژوهش سراهای دانش آموزی بر پایه تحقیق، پژوهش و کند و کاوهای علمی است.

وی ادامه داد: پژوهش‌سراهای دانش آموزی فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با کارهای گروهی و عملی است.

مدیر آموزش و پرورش نجف آباد همچنین از حضور مدیران پژوهش سراهای غرب استان اصفهان در پژوهش سرای شهید حجتی نجف آباد خبر داد و گفت :پژوهش سرای دانش آموزی شهید حجتی شهرستان نجف آباد همواره در سطوح برتر پژوهش سراهای استان قرار دارد و چندین رتبه بین المللی و کشوری را داراست.

وی تاکید کرد: در استان اصفهان بیش از ۴۰ پژوهش سرای فعال وجود دارد که امسال به همت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان پژوهش سراها به صورت منطقه‌ای قطب‌ بندی شدند و نجف آباد سر قطب پژوهش سراهای غرب استان اصفهان قرار گرفته است و از مهمترین نتایج گردهمایی قطب‌ها، تبادل تجربه و ابتکارات، میان مدیران پژوهش‌سراهاست.

در ادامه مدیر پژوهش سرای شهید حجتی نجف‌آباد در این گردهمایی، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی، بازدیدهای مدارس و برگزاری جشنواره‌ها خبر داد و تشریح کرد: جشنواره‌های علمی و پژوهشی از عمده‌ترین جشنواره‌هایی است که توسط پژوهش سرای حجتی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است پژوهش سرای شهید حجتی نجف آباد در سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و از آن موقع تاکنون دانش آموزان علاقمند زیادی از برنامه‌های آن استفاده کرده اند و طی این سال ها نخبگان زیادی را پرورش و تحویل جامعه داده است.

دانش آموز خبرنگار : مرضیه سلیمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار