امام جمعه رودهن:

احترام و پاس داشتن مقام خانواده شهدا، وظیفه همگان است

رودهن (پانا) - امام‌جمعه رودهن در دیدار با تعدادی از خانواده‌های‌ شهدای رودهن در راستای تکریم مادران و همسران شهدا، حفظ احترام، حرمت و قدردانی و پاسداشت مقام خانواده شهدا را وظیفه و مسئولیت ملی همگان برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۳۶۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
احترام و پاس داشتن مقام خانواده شهدا، وظیفه همگان است

به‌مناسبت سالروز وفات حضرت امُّ‌البنین(س) و هفته تکریم مادران و همسران شهدا، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن، فریبا دوکانه‌ای فرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، رئیس شورای بخش، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر رودهن، دهیار روستای یلقان دره با مادران گرامی فرهاد گودرزی و نادر همتی دیدار و از آنها قدردانی کردند و مقام‌شان را پاس داشتند.

در این دیدار حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه بخش رودهن بیان کرد: شهدا و خانواده‌های آنها، سرمایه‌ها و گنجینه‌های معنوی این ملت هستند که همواره باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند و این وظیفه و تعهد همگانی ماست که این مهم را به جای بیاوریم، بی‌شک این کوچک‌ترین اقدام و گامی است که می‌توانیم با آن به شهدای‌مان ادای دین کنیم.

وی افزود: شهدا نه تنها باعث سربلندی خانواده، بلکه باعث سربلندی کل کشور هستند که با غیرت و جانفشانی، از ارزش‌های این آب و خاک دفاع کردند و به همه ما درس ایثارگری، رشادت، دلاوری، ایستادگی و ایمان به خدا و راسخ بودم در این مسیر را، دادند.

در ادامه حسینی اذعان کرد: خانواده شهدا هیچ ادعایی ندارند و بی‌هیچ ادعایی همچنان پای انقلاب ایستاده‌اند و از مسئولان می‌خواهیم که به پاس حفظ حرمت خون شهدا با جان و دل، پای مسئولیت خود که خدمت به ملت است، بایستند و در این مسیر از هیچ تلاش و همتی دست نکشند و با باد داشته باشند این همان ملتی است که با جانفشانی و مقاومت و ایثار شهدا تقدیم ما شده‌است پس نباید نه ما و نه مسئولین کاری کنیم که شرمنده شهدا و همچنین خانواده‌های‌شان شویم.

خبرنگار دانش‌آموز: سدنا حبیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار