وزیر آموزش و پرورش در اسلامشهر خبر داد:

ساخت روزانه ۸ مدرسه در دولت سیزدهم

اجازه نمی‌دهیم یک دانش‌آموز در حسرت ادامه تحصیل باقی بماند

اسلامشهر (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در جریان بازدید از پروژه‌های آموزشی اسلامشهر، نقش فضای آموزشی و تجهیزات مناسب را در بالا بردن سطح یادگیری دانش‌آموزان موثردانست و گفت در دولت سیزدهم با هدف برقراری عدالت آموزشی تاکنون شش‌هزار واحد آموزشی جدید ساخته شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۵۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ساخت روزانه ۸ مدرسه در دولت سیزدهم

رضا مرادصحرایی، وزیر آموزش و پرورش در جریان نشست جمع‌بندی بازدید از پروژه‌های مقاوم‌سازی شده و در حال بهسازی شهرستان اسلامشهر که در دفتر فرماندار منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش در نظام جمهوری‌ اسلامی، تلاش بسیاری در راستای برقراری عدالت و تکمیل پروژه‌های آموزشی دارد و در این راستا تاکنون در دولت مردمی شش هزار واحد آموزشی ساخته شده است؛ که اگر بخواهیم به روزانه حساب کنیم یعنی در مجموع هشت مدرسه در هر روز احداث شده و این اقدامی تاریخی و راهگشا است.

وی افزود: همه ما می‌دانیم که فضای آموزشی و تجهیزات مناسب در بالا بردن سطح یادگیری فرزندان ما تأثیر بسزایی دارد و در تلاش هستیم مدارس دو شیفته در راستای برقراری عدالت آموزشی به یک شیفت تبدیل شود و این تلاش ادامه داد؛ مدارس شهرستان اسلامشهر با مدارس پایتخت و مناطق برخوردار برابری می‌کند.

صحرایی تصریح کرد: در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در کنار رسیدگی به وضعیت آموزشی فرزندان خود، برای اتباع خارجی هم ایجاد مدارس را در دستور کار داشتیم؛ در بعضی مناطق با همکاری کمیساریای عالی پناهندگان آن را اجرا کردیم و در جهت پذیرفتن مهاجران رویکرد انسانی داریم و نمی‌گذاریم دانش‌آموزی در حسرت ادامه تحصیل باقی بماند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: همکاران ما در مدارس با عشق در حال خدمت هستند و می‌بایست فرهنگ مصرف خوب در زمینه‌های آب، برق و گاز را به دانش‌آموزان آموزش دهند و در کنار این موارد دغدغه‌های ما توانمندسازی معلمان، اجرای زنگ گفتگو و... در مدارس را هم داریم و در مجموع مدرسه قوی، ضامن ایران قوی است که در آن شاهد نشاط بچه‌ها باشیم.

خبرنگار: ساسان حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار