زاکانی در گفت‌وگو با پانا:

پیوستگی بین شهرداری تهران و آموزش و پرورش برقرار شده است

دانش آموزان و معلمان می‌توانند از خدمات شهرداری استفاده کنند

تهران (پانا) - شهردار تهران گفت پیوستگی بین شهرداری تهران و آموزش و پرورش برقرار شده است و دانش آموزان و معلمان می‌توانند از خدمات شهرداری استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیوستگی بین شهرداری تهران و آموزش و پرورش برقرار شده است

فرهنگ‌سازی دانش آموزان و خانواده‌هایشان موجب رفع بسیاری از مشکلات شهری به صورت ریشه‌ای و اصولی می‌شود بنابراین انتقال درست مفاهیم آموزش شهروندی هدف مشترک آموزش‌وپرورش و مدیریت شهری است.

ایجاد مثلث مدرسه، مسجد و خانواده، پیگیری ایجاد پردیس تربیت مربی پرورشی، تقویت هویت دینی و ملی، هدایت تحصیلی اصولی و تقویت تریبون‌های آزاد دانش‌آموزی از برنامه‌های رضامراد صحرایی در این حوزه بوده است.

علیرضا زاکانی در گفت‌وگو با پانا در خصوص همکاری با وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: «همکاری ما با وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی برقرار است. ما از هر کمکی که بتوانیم به مجموعه‌های آموزشی کنیم، دریغ نخواهیم کرد. با افتخار پیگیر ماموریت‌‌های این مجموعه‌ها هستیم.»

وی افزود: «پیوستگی بین شهرداری تهران و آموزش و پرورش برقرار شده است. دستور کاری تعیین شده است که ما خدماتی را به آموزش و پرورش ارائه دهیم به عنوان مثال در خصوص اردوگاه‌ها و هماهنگی‌‌های لازم که برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی در خدمت آموزش و پرورش قرار گیرد و دانش آموزان و معلمان بتوانند از آنها استفاده کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار