رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد اعلام کرد:

برطرف شدن مشکل تلخی آب و مسائل بهداشتی در اشتهارد با آب سد طالقان

کرج (پانا) - فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد گفت اشتهارد حدود 30 الی 40 سال مشکلاتی از قبیل تلخی آب، شور بودن و مسائل بهداشتی را همراه داشت که حالا پس از انتقال آب از سد طالقان این مشکلات برطرف شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۳۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برطرف شدن مشکل تلخی آب و مسائل بهداشتی در اشتهارد با آب سد طالقان

ابراهیم کردلو، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اشتهارد در نشست صمیمی با دانش آموزان شورای دانش آموزی مدارس متوسطه دوم در راستای تلاش های پیاپی دانش آموزان کنکوری عنوان کرد: تا زمانی که بنده به عنوان فرماندار این شهرستان هستم دانش آموزان برتر کنکور مورد تشویق بنده قرار خواهند گرفت و از همین تریبون قول لوح تقدیر و جوایز را به آنها خواهم داد.

وی افزود: همچنین طی برگزاری جلسه و مطالبات دانش آموزان گزارشاتی مبنی بر ساخت سالن ورزشی بانوان با تراکم 1200 نفر و ساخت دو مجموعه ورزشی دیگر به مدارس این شهرستان ارائه داده شده است.

کردلو در ادامه بیان کرد: کیفیت آب شرب در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. شهرستان اشتهارد حدود 30 الی 40 سال مشکلاتی از قبیل تلخی آب، شور بودن و مسائل بهداشتی را به همراه داشته است که امروزه پس از انتقال آب از سد طالقان که پروژه آن سال گذشته با اعتبار 800 الی 900 میلیارد ریال کلید خورد، برطرف شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش اشتهارد در رابطه با آلودگی هوای شهرستان گفت: سه شهرک صنعتی وسیع در شهرستان اشتهارد فعال است که چالش هایی نظیر آلودگی، پسماند و فاضلاب را به همراه دارد. طی دو سال اخیر پیگیری های متعددی صورت گرفته است. به شرکت ها تا 3 بار هم اخطار داده شده و حدود 20 الی 30شرکت به دادگاه معرفی شده است. تعدادی از شرکت ها پلمب شدند . همچنین جمعه هفته گذشته رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست به اشتهارد سفر کرده و طی بازدیدی که از پساب، زهکشی و تصفیه خانه های شهرک صنعتی داشتند، این امور کنترل شده است.

دانش آموز خبرنگار: سیده سارا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار