کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و اردویی شهرستان قدس:

درس تفکر و سبک زندگی در مدارس باید به صورت کاربردی تدریس شود

شهرقدس (پانا) - کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و اردویی شهرستان قدس، بر تدریس کاربردی درس تفکر و سبک زندگی در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
درس تفکر و سبک زندگی در مدارس باید به صورت کاربردی تدریس شود

محمود محمدی، کارشناس مسئول فرهنگی ، هنری و اردویی شهرستان قدس در همایش و کارگاه آموزشی و توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی که با هدف افزایش آموزش و ارتقای سطح علمی دبیران تفکر و سبک و تدریس برگزار شد، گفت: کارگاه آموزشی و توانمندسازی دبیران درس تفکر و سبک زندگی با هدف «آموزش و ارتقای توانمندی های دبیران درس تفکر و سبک زندگی دوره اول متوسطه و بهبود کیفی فرایند تدریس درس تفکر و سبک زندگی، در راستای اجرای طرح سپهر دانش و معرفت به همت کارشناسی امور تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان قدس در سالن شهید دهنو توسط زهرا اکرامی، سرگروه درس تفکر و سبک زندگی برگزار شد.

او افزود: موضوعات آموزشی، کارگاه توانمندسازی دبیران تفکر و سبک زندگی، طرح درس نویسی _ طراحی سوالات در حیطه‌های شناختی _ پروژه دانش‌آموزی و خلاقیت ؛ بازی فکری، در تدریس تفکر بود.

محمدی بیان کرد: دوره‌ بعدی کارگاه توانمندسازی تفکر و سبک زندگی به صورت مجازی در دی ماه برگزار خواهد شدض، کارگاه آموزشی دبیران تفکر به صورت حضوری و مجازی با هدف آماده سازی دبیران جهت شرکت در جشنواره الگوهای برتر تدریس تفکر و جشنواره پروژه دانش‌آموزی و همچنین طراحی سوالات آزمون دی ماه در انواع حیطه های شناختی برگزار شد.

محمدی در پایان مراسم گفت: سعی و تلاش ما این است که در تفکر و سبک زندگی برای تدریس به همکاران داده شود که با رشته و تخصص همکاران فرهنگی مرتبط بوده و در مدارس تدریس درس تفکر و سبک زندگی جدی گرفته شود که آموزش صحیح و به بحث گذاشته شدن مطالب مطالب کتاب تفکر و سبک زندگی بر یادگیری و آموزش مهارت‌های زندگی در دانش‌آموزان در مسیر اجتماعی شدن کمک قابل توجه‌ای داشته و دارد.

در پایان همایش کارشناسان حاضر در مراسم به سوالات مطرح شده توسط دبیران «تفکر و سبک زندگی » پاسخ دادند.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا فتحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار