تقدیر از دانش‌آموزان و معلمان پژوهشگر دبیرستان سید احمد فاتحی یک قم

قم (پانا) - مراسم نواخته شدن زنگ پژوهش و تجلیل از پژوهشگران دانش‌آموز و معلم دبیرستان سید احمد فاتحی یک ناحیه ۲ آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان و معلمان پژوهشگر دبیرستان سید احمد فاتحی یک قم

محمود مطهری، مدیر آموزش و پرورش استان قم اظهار کرد: دانش آموزان ما آینده سازان کشور هستند و قرار است این کشور را به عهده بگیرند.

وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد دانش آموزان با کارهای پژوهش و تحقیق و بررسی ها آشنایی پیدا کنند تا برای آینده کشور و پیشرفت آن ارائه بدهند.

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم گفت: پژوهش اصل و اساس است، یعنی ما هر کاری بخواهیم انجام بدهیم اگر بدون پژوهش و تحقیق باشد قطعا ابتر است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر هر گاه ما به نتیجه خوبی رسیدیم قطعا قبل از آن پژوهش انجام شده، دانش آموزان باید در هر مسیر زندگی خود پژوهش و تحقیق کنند تا به هدف خود برسند.

این مراسم با تلاوت قرآن کریم توسط قاری«میرزینالی» آغاز و با خوانش کتاب گام دوم انقلاب توسط یگانه سادات افخمی ادامه یافت. در مراسم فوق خواهر شهید «بیرانوند» و «اسکندری» زنگ پژوهش را به صدا در آوردند.

در پایان از ۳ تن از دانش آموزان دبیرستان فاتحی و فعال در حوزه پژوهش رقیه سادات موسوی، فاطمه هفتانی و فاطمه بوستانی و «عفت السادات یثربی» مدیر دبیرستان و رابط پژوهش «منیره سادات میرناصری» و از دبیران «فاطمه شاه آبادی» و «فریده احمدپور» تقدیر به عمل آمد.

دانش آموز خبرنگار: رقیه سادات موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار