مدیرکل آموزش وپرورش استان خوزستان درمراسم گرامیداشت هفته انجمن اولیاوم

برترین نوع مشارکت اولیا دانش آموزان، حضور و ارتباط بیشتر با مدرسه است

خبرگزاری پانا:مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در مراسم تجلیل از انجمن های برتر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز برترین نوع مشارکت اولیا دانش آموزان را مشارکت آنها در حضور در مدارس عنوان کرد و گفت: امروز نیاز ضروری ما به حضور اولیا به عنوان یکی از مهمترین نیازهاست.

کد مطلب: ۱۴۳۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا،رحمن فلاحی مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در این مراسم اظهار داشت: یکی از مهمترین آسیب هایی که به انجمن های اولیا و مربیان لطمه وارد کرده است نظری است که نسبت به انجمن های اولیا و مربیان در جامعه وجود دارد که باید برای استفاده مطلوب از انجمن های اولیا و مربیان این فرهنگ را تغییر دهیم.
وی برترین نوع مشارکت را مشارکت اولیا در حضور و ارتباط مستمر با مربیان مدرسه عنوان کرد و گفت: اگر اولیا دانش آموزان حضور مستمری در مدرسه داشته باشند، این مشارکت در حضور؛ مشارکت های دیگر را نیز به همراه خواهد داشت
فلاحی خاطر نشان ساخت: باید به دنبال این باشیم که با برنامه ریزی طوری عمل کنیم که خانواده ها با احساس مسئولیت در مدرسه حضور پیدا کنند و با ایجاد ارتباط متقابل در تربیت صحیح دانش آموزان موفق عمل کنیم .
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: ولی دانش آموز باید به عنوان ولی و مسئول فرزندان در خانه با مشارکت در برنامه های مدرسه ببیند تا چه اندازه می تواند این نقش را در مدرسه نیز ایفا کند.
وی در پایان بر تشکیل انجمن های اولیا و مربیان کلاسی در واحدهای آموزشی و مکاتبه مستقیم با اولیا دانش آموزان تاکید کرد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار