اولین آسیب در فضای مجازی هویت‌زدایی از نوجوانان است

تبریز (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز امنیت کنونی حاکم بر کشور را حاصل فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا عنوان کرد و بر داشتن آگاهی نسبت به هویت‌زدایی فضای مجازی و اقدام به موقع تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین آسیب در فضای مجازی هویت‌زدایی از نوجوانان است

رسول بیابانی در این مراسم گفت: شهدا در هر موقع و هر کجا که باشند میزبان هستند و ما میهمانان آنان هستیم چرا که امنیتی را که الان در کشور حاکم است مدیون شهدا و فداکاری و ایثارگری های آنان هستیم.

بیابانی ادامه داد: هر انسان و به دنبال آن هر کشوری در دنیا به دنبال رشد و پیشرفت خود بوده است که این یک اصل اساسی بین همه ملت‌ ها می‌باشد و لذا در این خصوص مشهور ترین شعار های انقلاب اسلامی استقلال، آزادی و... بوده که دشمنان نسبت به این مورد آگاه شدند و به دنبال تخریب و نابودی انقلاب با آموزش صدام شدند اما در این راستا دشمنان نسبت به وجود جوانان و نوجوانان غیور و غیرتمند ایران آگاهی کامل نداشتند که این باعث شکست آنان در میدان شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز اظهار کرد: فضای مجازی یک چاقوی دو لبه است چرا که اگر از خود مواظبت نکنیم در حقیقت به خود آسیب وارد کرده ایم چون ابتدا هویت ما را از بین خواهد برد و سپس ما را از راه خود دور ساخته و به راهی که خودش می‌خواهد هدایت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند چرا که هم در زمان حیات و هم در موقع شهادت مایه خیر و برکت بوده اند که در این راستا تنها درخواست و پیام آنان پایبند بودن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه شهدا است.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار