معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

دهه فاطمیه فرصت معنوی خوبی برای همه است

اصفهان (پانا) - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت فرصت‌های معنوی خوبی در طول سال همچون دهه فاطمیه وجود دارد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دهه فاطمیه فرصت معنوی خوبی برای همه است

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: اولین توصیه در جهت بصیرت فاطمی دانش آموزان، مطالعه پیرامون شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها است.

سرهنگ جهانگیر کریمی افزود: حضرت فاطمه زهرا بانوی بزرگ اسلام الگویی در حوزه اخلاق و معرفت هستند، آثار فوق العاده ای در این موارد نوشته‌ شده است و اخلاق فاطمی می‌تواند نصب العین ما باشد که با تمسک به این اخلاق، سیره و روش می توانیم زندگی سالمی داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان یک مادر برای فرزندانش، به عنوان یک همسر برای امام علی (ع) و به عنوان یک دختر برای پیامبر، الگو و نمونه بود.

سرهنگ کریمی تصریح کرد: فرصت های معنوی خوبی در طول سال وجود دارد و یکی از این فرصت ها دهه فاطمیه است که در استان ما نیز روضه های مختلفی در این دهه برگزار می‌شود. در این روضه ها اساتید و علما و بزرگان به صحبت می پردازند و پیشنهاد می کنم دانش آموزان در این مراسم شرکت کنند تا به بخشی از ویژگی ها و صفات حضرت فاطمه زهرا سلام الله برسند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار