رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خبر داد:

برگزاری اولین جلسه شورای هیئت های مذهبی دانش آموزان مدارس دخترانه مشهد

مشهد(پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: اولین جلسه شورای هیئت های مذهبی دانش آموزان مدارس دخترانه مشهد برپا شد.

کد مطلب: ۱۴۳۲۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری  اولین جلسه شورای هیئت های مذهبی دانش آموزان  مدارس دخترانه مشهد

سید اسماعیل اصغرزاده گفت:یکی از مقبول ترین تشکل های دانش آموزی که سابقه دیرینه بسیار در فرهنگ ایران اسلامی دارد هیئت است و یکی از خصوصیات ویژه ای که هیئت ها دارند مردمی بودن آن است که با توجه به ظرفیت های عموم مردم اداره می شود.

وی ادامه داد:به همین منظور در مدارس قرار بر این است تا تمامی برنامه هایی که در حوزه قرآن،عترت و نماز بر عهده دارند با مدیریت و برنامه ریزی و اجرای خود دانش آموزان و همکاری اعضای هیات ها انجام شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت:برای آنکه هیأت ها کیفیت کارشان بیشتر و تاثیر گذار تر باشد ما برنامه ریزی را بر عهده خود دانش آموزان واگذار کردیم و تصمیم برآن شد که هیأت مرکزی تشکیل شود و شورای هیأت دانش آموزی مدارس با رای گیری که خود آنها انجام خواهند داد ایجاد شود و بتوانند برنامه ها را برعهده بگیرند .

اصغر زاده در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر استقبال دانش آموزان از هیات ها گفت:با توجه به سابقه ی درخشانی که داشتیم الحمدلله بازخورد بسیار خوبی تاکنون از سوی دانش آموزان داشتیم و تعداد زیادی دانش آموز عضو تشکل هیأت های مذهبی شدند و با این آمار بالایی که داشتیم در هفته قرآن،عترت و نماز گزارش های بسیار خوبی از فعالیت دانش آموزان در این حوزه به دست ما رسید و محافل بسیار خوبی تشکیل شد و مراسم های بزرگی در مدارس برگزار گردید.

وی در پایان گفت:امیدوارم در این راه به کمک دانش آموزان بتوانیم راه و یاد شهیدان و ائمه را ادامه دهیم.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار