نزاع و درگیری در خیابان سپهسالار

تهران (پانا) - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت جزئیات نزاع و درگیری در خیابان سپهسالار تهران را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نزاع  و درگیری در خیابان سپهسالار

بر این اساس، در ساعت ۲۱:۴۵ روز سه‌شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲، وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در خیابان باغ سپهسالار به کلانتری ۱۰۹ بهارستان اعلام شد. با تایید خبر اولیه، کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ در محل حاضر و در تحقیقات اولیه مشخص شد جوانی ۲۸ ساله به علت اصابت ضربه جسم تیز به سینه و شدت جراحت وارده فوت کرده است. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که درگیری مابین مقتول و دو نفر مذکر بنام‌های فریبرز و سعید رخ داده که منجر به قتل جوان ۲۸ ساله شده است.

با شناسایی مخفیگاه فریبرز یکی از ضاربین، تنها با گذشت چند ساعت از زمان وقوع جنایت دستگیر و به مقر پلیس دلالت داده می‌شود.

فریبرز در همان تحقیقات اولیه به مشارکت در درگیری منجر به جنایت اعتراف و عنوان کرد: من و سعید در حال قدم زدن در خیابان بودیم که مشاجره لفظی پیش آمد و مقتول با دست ضربه‌ای به صورت من زد. در همین زمان سعید به هواخواهی از من با چاقو یک ضربه به او زد و بلافاصله دو نفری از محل متواری شدیم.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با شناسایی عامل اصلی جنایت، اقدامات جهت دستگیری متهم متواری پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و دیگر متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت صادره از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی در اختیار این اداره قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار