با کار جهادی تمام کمبودها قابل جبران است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت با کار جهادی و تعامل می‌توان تمام مشکلات را رفع کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
با کار جهادی تمام کمبودها قابل جبران است

کلام اله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در نشست علمی-تخصصی معاونین و کارشناسان آموزش پیش دبستانی و ابتدایی این استان اظهار کرد: عمده تغییراتی که در شخصیت انسان به وجود می آید مربوط به سنین کودکی است و معلمان ابتدایی می توانند با ایفای نقش معلمی خود عامل سعادت انسان ها شوند. از این رو حوزه ابتدایی نیازمند توجه ویژه است و باید کمبود تجهیزات و امکانات رفع شود.

صفری افزود: در مقطع ابتدایی صرفا به دنبال آموزش نباشیم بلکه باید به ابعاد جسمانی، روحی، معنوی و.... وجود دانش آموزان توجه داشته باشیم تا تربیت تمام ساحتی تحقق یابد. این موضوع تنها با حضور نیروی انسانی توانمند تحقق می یابد که در این موضوع تاکید ما جذب نیروی انسانی کیفی با تمرکز بر دانشگاه فرهنگیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر روی یادگیری مهارت های مفید زندگی تاکید دارد و این مهم را باید از مقطع ابتدایی مورد توجه قرار دهیم و تلاش کنیم در هر پایه یک مهارت را محور آموزش های خود قرار دهیم تا ارزش های ناب دینی و ملی را در بین دانش آموزان گسترش دهیم.

صفری با اشاره به جایگاه مراسم صبحگاهی در آموزش و پرورش گفت: مراسم آغازین و صبحگاهی بخشی از فعالیت های آموزشی و تربیتی است باید در اجرای آن اهتمام داشته باشیم. در این مراسمات قرائت قرآن، سرود ملی و صلوات خاصه امام رضا (ع) محور فعالیت ها قرار گیرد.

وی بیان کرد: رفع مشکلات معطوف به میزان بودجه و اعتبارات نیست بلکه با کار جهادی و تعامل می توان تمام مشکلات را رفع کرد. تعامل، یکپارچگی و تک صدایی عامل پیشرفت آموزش و پرورش می تواند باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار