رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان:

خیران استان اصفهان سهم خود را در ۳۳۰ پروژه آموزشی و پرورشی ایفا کرده‌اند

اصفهان (پانا) - رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: خیران مدرسه‌ساز استان بالغ بر ۳۳۰ پروژه در دست دارند که سهم خود را انجام داده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۳۰۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
خیران استان اصفهان سهم خود را در ۳۳۰ پروژه آموزشی و پرورشی ایفا کرده‌اند

مجتبی ملااحمدی، رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در نشست با موضوع افتتاح ۱۶ پروژه آموزشی و پرورشی خیرساز در شهرستان فریدونشهر اظهار کرد: سال‌های گذشته پیشنهادی جهت ساخت مدارسی در چند روستای محروم شهرستان فریدونشهر مطرح و در همان زمان توافقات لازم با خیران انجام شد تا ۱۶ مدرسه ساخته شود.

وی افزود: به یاری خدا، این مدارس امروز به نتیجه رسیده است و امروز به بهره‌برداری می‌رسد و در دسترس دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

ملااحمدی با اشاره به وضعیت پروژه‌های آموزشی خیرساز اظهار کرد: خیران مدرسه‌ساز استان بالغ بر ۳۳۰ پروژه در دست دارند که سهم خود را انجام داده‌اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان عنوان کرد: استان اصفهان، با توجه به ظرفیت‌های موجود، نیازمند توجه ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است چرا که در این استان، تمام ظرفیت خیران پای‌کار آمده است.

وی ادامه داد: نهضت هنرستان‌سازی که توسط رئیس جمهور به کل کشور ابلاغ شد و بحث ساخت هنرستان در قلب صنایع از اصفهان شروع شد و امروز قرارداد بالغ بر ۲۶ پروژه بسته شده و به فاز اجرایی رسیده و از این میان، یک یا دو پروژه نیز در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

ملااحمدی خاطرنشان کرد: موضوع مولدسازی هنوز چنان که باید، پیگیری نشده است و اگر به صورت جدی پیگیری شود بسیاری از معضلات و چالش‌های مدرسه‌سازی مرتفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار