مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستانهای تهران در رودهن:

احداث پروژه خیرساز مدرسه مهرآفرین۲ برگ‌زرینی در بهبود فضاهای آموزشی در رودهن است

رودهن (پانا) - مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران در نشست صمیمی مجمع خیرین مدرسه‌ساز پیرامون احداث زمین اهدایی مرحوم کیقباد علی‌یوسفی در رودهن، احداث پروژه مدرسه مهرآفرین۲ را یک پروژه عظیم احداثی در راستای تحولات عظیم مدرسه‌سازی توسط خیرین نیک‌اندیش در شهرستان‌های استان تهران و برگ زرینی در بهبود فضاهای آموزشی رودهن دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۹۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
احداث پروژه خیرساز مدرسه مهرآفرین۲ برگ‌زرینی در بهبود فضاهای آموزشی در رودهن  است

نشست صمیمی مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستاهای استان تهران پیرامون زمین اهدایی کیقباد علی‌یوسفی و احداث مدرسه مهرآفرین ۲ در این زمین توسط خیرین، برگزار شد. این دیدار با حضور جعفر شریعتی رئیس و مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های استان تهران، رضا مظلوم ساکی سرپرست معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان تهران، کارشناس مسئول نوسازی، زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن و اعضای مجمع خیرین شهر رودهن، در زمین خیر محترم زنده یاد کیقباد علی یوسفی که به همت خیر مدرسه ساز فخری رزازیان تا مهرماه ماه سال ۱۴۰۳ به ثمر خواهد نشست، برگزار شد.

جعفر شریعتی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستانهای تهران در این جلسه بیان کرد: در طول سال‌های خدمت پروژه ای به این عظمت را که امروز در معیت مدیرعامل و رئیس آموزش و پرورش رودهن همراه بودیم، مشاهده نکرده‌ایم، این‌پروژه در وزارت آموزش و پرورش به عنوان یک‌پروژه بزرگ‌عمرانی در آموزش و پرورش مطرح شده است.

همچنین مجید پیروزان در ادامه گفت: امروز ما در فضای بسیار ارزشمند خیرساز هستیم که خانم فخری رزازیان خیر نیک‌اندیش با مشارکت ۲۵ میلیارد تومانی در زمین اهدایی مرحوم کیقباد علی یوسفی که سالیان زیادی بلا استفاده مانده بود و با توجه به نیاز مدرسه نوساز و ایمن در رودهن، پروژه خود را در این منطقه شروع کرده است و بی‌شک با همت متعالی این خیرین نیک اندیش و والا مقام این مدرسه به یکی از مدارس برتر با موقعیت عالی در استان تبدیل خواهد شد.

وی افزود: رودهن به دلیل موقعیت جغرافیایی و مهاجرپذیر بودن زیاد از سایر استان‌های کشور با تراکم سنگین جمعیت دانش آموزی روبه رو است. در منطقه رودهن روستاهای دور افتاده و محروم نداریم و تقریبا همگی بافت شهری پیدا کرده اند و همین مساله باعث شده‌است که کمبود مدرسه و فضاهای آموزشی بیش از بیش جلوه کند، اما نکته بسیار حائز اهمیت در رودهن، وجود با برکت همین خیرین است که همیشه یاریگر و بازوی توانمند آموزش و پرورش بوده و ضمن قدم گذاشتن در مسیر معنویت، سرمایه‌های خود را در راه پرورش و تربیت نسل‌های آینده‌ساز این کشور به کار بسته‌اند و این چیزی جز خیر و برکت نیست که در رودهن سرازیر شده است؛ قطعا ما و تمام این دانش‌آموزان قدردان حضور بابرکت این عزیزان هستیم.

در این جلسه زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن اذعان کرد: زمین پروژه کنونی را ۳۰ سال پیش خیر نیک‌اندیش مرحوم کیقباد علی یوسفی اهدا کرده است. در سال گذشته به همت شهرداری رودهن، آبعلی و گروهی از اعضای کامیونداران خیر منطقه خاکبرداری زمین انجام شد و در خرداد ماه سال گذشته توسط خانم رزازیان تفاهم نامه ساخت بسته شد.این مدرسه ۱۸ کلاسه است و تا مهر ماه سال آینده در خیابان شریعتی افتتاح خواهد شد.

رستمی در ادامه مطرح کرد: اهمیت پروژه از این جهت است که این زمین دارای دیوار حائل ۱۰۰۰ متری می باشد و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد باید هزینه شود که خیر محترم تقبل کرده و ما در بخش رودهن با توجه به تراکم دانش آموزی به ۱۳ مدرسه دیگر نیاز داریم که به امید خدا با همکاری خیرین بتوانیم این کمبود را در سطح شهر جبران کنیم.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار