در پاسخ به پانا مطرح شد؛

روز بازِ دانشگاه تهران برای دانش‌آموزان در هفته پژوهش برگزار می‌شود؟

تهران (پانا) - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران درباره برگزاری روز باز در این دانشگاه طی هفته پژوهش و فناوری سال جاری توضیح داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
روز بازِ دانشگاه تهران برای دانش‌آموزان در هفته پژوهش برگزار می‌شود؟

مهدی فکور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در پاسخ به پانا درخصوص اجرای برنامه روز باز در این دانشگاه گفت: وزارت علوم امسال درباره روز باز دانشگاه برنامه‌ای را برای هفته پژوهش تعریف کرده است. البته دانشگاه تهران برنامه روزِ باز را در پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه را برگزار می‌کند که عمدتا برای آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی به‌منظور تحصیل در دانشگاه است.

وی اضافه کرد: ما برای هفته پژوهش روز باز دانشگاه را تعریف نکردیم که در سال‌های بعد در برنامه‌های هفته پژوهش قرار می‌دهیم.

هفته پژوهش و فناوری امسال در سطح استانی از ۱۱ تا ۱۷ آذر و در سطح ملی از ۱۹ تا ۲۵ آذر با شعار پژوهش و فناوری پیشران رشد تولید و مهار تورم و با مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقات، پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نهادهای مرتبط در دیگر دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

روزهای هفته پژوهش و فناوری با این عناوین یکشنبه، (۱۹ آذر) روز پژوهش، مدرسه و آینده‌سازان، دوشنبه، (۲۰ آذر) روز توسعه بازار محصولات تولید داخل، سه‌شنبه، (۲۱ آذر) روز دانشمندان و سرآمدان علمی پیشران پژوهش و فناوری، چهارشنبه، (۲۲ آذر) روز پژوهش و فناوری در خدمت جامعه و صنعت، پنج‌شنبه (۲۳ آذر) روز پژوهش، فناوری و اثربخشی اجتماعی، جمعه، (۲۴ آذر) روز علوم انسانی و علوم پایه ارکان توسعه و پیشرفت، شنبه، (۲۵ آذر) روز پژوهش هر کدام به بخشی از اهمیت تحقیقات از مدرسه و برای دانش‌آموزان تا توسعه بازار محصولات تولید داخل و سرآمدن و اثربخشی اجتماعی می‌پردازد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار