یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز در آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان

اصفهان (پانا) - دومین یادواره شهدای معلم و دانش آموز ناحیه 3 اصفهان با شعار از مدرسه تا سنگر با شرکت گسترده دانش‌آموزان درگلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدای معلم و دانش‌آموز در آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان

دومین یادواره شهدای معلم و دانش آموز ناحیه 3 اصفهان با شعار ازمدرسه تا سنگر در گلستان شهدای اصفهان با حضور خانواده شهدا،محمد علی احمدی فرماندار اصفهان، اکبر پاکزاد مشاور استاندار، محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان و مهدی نم نبات معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان، علیرضا اکبرپور مدیرآموزش وپرورش ناحیه 3 و روسای محترم نواحی یک، دو و چهار و با حضور کادر آموزش وپرورش ناحیه 3 اصفهان،مدیران ادارات شهر اصفهان، سپاه پاسداران،فرهنگیان و دانش آموزان و با شرکت گسترده دانش آموزان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: به لطف خدا، یادواره های مختلف در ۴۱ ناحیه و منطقه در حال برگزاری است.

محمدرضا ابراهیمی افزود: نکته دیگر که امسال پیگیر آن هستیم و در حال انجام در مدارس است یادواره شهداست، در حال حاضر از حدود ۵۷۰۰ مدرسه در ۲۰۰۰ مدرسه یادواره شهدا انجام شده است و مابقی مدارس نیز در طول سال تحصیلی آن را برگزار خواهند کرد.

دانش آموز خبرنگاران: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار