معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

شاخص‌های ارزیابی اداره سوادآموزی در 24 شاخص و 38 محور تبیین شد

کرج (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت شاخص‌های ارزیابی معاونت‌های سوادآموزی سال 1402 در 24 شاخص و 38 محور اختصاصی تبیین شد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شاخص‌های ارزیابی اداره سوادآموزی در 24 شاخص و 38 محور تبیین شد

رویا عسگرپور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به نقش ارزیابی و نظارت مستمر و هدفمند در بهبود عملکرد اداره سواد آموزی عنوان کرد: افزایش بهره وری و کارایی مستلزم شناسایی نقاط ضعف و قوت در استفاده از منابع انسانی و امکانات موجود است.

وی بر لزوم برنامه ریزی مناطق و نواحی بردستیابی به اهداف مورد انتظار تاکید کرد و افزود: سازمان نهضت سوادآموزی به منظور بهبود عملکرد و استفاده آگاهانه از منابع، شاخص های ارزیابی معاونت های سوادآموزی را در 24 شاخص و 38 محور تبیین و به استان ها ابلاغ کرده است.

معاون سوادآموزی استان تبلیغ و ترویج، اطلاع رسانی، توانمندسازی نیروی انسانی، کیفیت بخشی، نظارت و ارزشیابی ،تحقق اهداف کمی، کیفیت برنامه های در مراکز یادگیری و مشارکت بین بخشی را از مهمترین شاخص های مورد ارزیابی دانست و تاکید کرد: ارزیابی برنامه های مورد انتظار هر شاخص، نقش موثری در فراهم آوردن کیفیت آموزشی دارد و در نتیجه خدمات کیفی تری ارائه می شود.

وی صحت و سلامت عمل و توجه به کیفیت را در امور سوادآموزی لازم دانست و تصریح کرد: شاخص های ارزیابی عملکرد ابلاغی از سوی سازمان باید الگو قرارداده شود و مستندسازی لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار