معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

طرح هر مدرسه یک تیم خبرنگاری در مدارس خراسان رضوی آغاز شد

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آغاز طرح هر مدرسه یک تیم خبرنگاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح هر مدرسه یک تیم خبرنگاری در مدارس خراسان رضوی آغاز شد

علی مهدوی خواه، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی بر اساس مفاد برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و ذیل محور «هر دانش آموز؛ عضو یک تشکل» گفت: طرح هر مدرسه یک تیم خبرنگاری به همت سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در مدارس استان شروع شد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، دانش آموزان علاقه مند به خبرنگاری و عکاسی می توانند به همراه دوستان خود در مدرسه یک تیم خبرنگاری تشکیل دهند و مشخصات خود را در سامانه my.medu.ir (بخش نورینو) سپس قسمت تشکل های دانش آموزی و از طریق سازمان دانش‌آموزی، خبرگزاری پانا را ثبت کنند.

مهدوی خواه افزود: تیم های خبرنگاری ماموریت تهیه و انتشار اخبار مدرسه خودشان در موضوعات مختلف آموزشی و پرورشی را بر عهده دارند.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت کار رسانه ای در موضوع جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: تیم های خبرنگاری پانا نقش بسیار مهمی در جهاد تبیین درون مدرسه خودشان دارند.

وی افزود: مبنای برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی بر میدان دادن و نقش دادن واقعی به تشکل های دانش آموزی در کف میدان مدارس است و دانش آموزان با کنشگری خودشان منجر به کسب امتیاز برای خودشان، مدرسه، اداره و استان می شوند و به این صورت، امکان شبکه سازی و شناسایی خبرنگاران موفق در سطح مدارس استان فراهم خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار: سیده حنانه اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار