رئیس سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی:

خبرگزاری پانا بستری برای پیشرفت و رشد دانش‌آموزان است

تبریز (پانا) - رئیس سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان شرقی، خبرگزاری دانش‌آموزی پانا را بستری مهم برای پیشرفت و رشد دانش‌آموزان در کنار فعالیت‌های اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۶۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا بستری برای پیشرفت و رشد دانش‌آموزان است

اولین دورهمی دانش آموز خبرنگاران پانا استان آذربایجان شرقی در هفته گرامیداشت بسیج با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه استان و با هدف تبیین اهداف رسانه، فضای مجازی و رسالت خبرنگاری در سالن کنفرانس سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

جواد بیرام زاده خبرگزاری پانا را مجموعه پویا و فعال عنوان کرد و گفت: پانا راه درست و خوبی را برای نوجوانان و جوانان ترسیم می کند.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه در هر زمان همراه خبرگزاری پانا است، شوق و علاقه دانش آموزان برای فعالیت های خبرنگاری در کنار تحصیل را ظرفیت بزرگی برای آینده رسانه ای کشور دانست.

بیرام زاده به تفاهمنامه ای که بین اداره کل آموزش و پرورش و بسیج رسانه استان منعقد شده اشاره کرده و گفت: استعدادیابی و تربیت خبرنگاران در دوره های مقدماتی، پیشرفته ذیل این تفاهمنامه اجرایی خواهد شد.

زینب روشنی نیز در این نشست با اشاره به اینکه خبرگزاری پانا بعنوان اولین خبرگزاری دانش آموزی جهان این امکان را می دهد که دانش آموزان اهل قلم و علاقمند به فعالیت های اجتماعی گرد هم بیایند، مطالعه، آگاهی و مسئولیت پذیری در عرصه فعالیت های خبرنگاری را یک ضرورت دانست.

سرپرست خبرگزاری پانا استان آذربایجان شرقی گفت: اهداف تربیتی، فرهنگی و اطلاع رسانی پانا نباید نادیده گرفته شود و بدون شک این اهداف با استعدادیابی و آموزش به ثمر خواهد نشست.

دانش آموز خبرنگار: سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار