رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان خبر داد:

نشست تخصصی سردبیران و مدیران داخلی نشریات دانشگاه فرهنگیان اصفهان/فیلم

اصفهان (پانا) - رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان از برگزاری نشست تخصصی سردبیران و مدیران داخلی نشریات دانشگاه فرهنگیان اصفهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست  تخصصی سردبیران و مدیران داخلی نشریات دانشگاه فرهنگیان اصفهان/فیلم

علی اکبر کجباف رییس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت :عرض تشکر دارم از همکاران عزیز به عنوان سردبیران و مدیران مسئول نشریات پژوهشی دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور که امروز در دانشگاه فرهنگیان اصفهان ما افتخار داریم که میزبان این عزیزان باشیم .

وی افزود:در این نشست دو برنامه برگزار میشود ، یکی نشست اعضای هییت تحریریه نشریه پژوهشی آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان و یکی دیگر هم جلسه نشست سردبیران و مدیران داخلی نشریات این دانشگاه برای اینکه بتوانند در جهت هناهنگی و به روز رسانی فضای مجلات و نشریات ، هماهنگی هایی را در قالب برگزاری کارگاه هایی که بتواند آنها را در جهت افزایش و پیشرفت مقالاتشون رو در نشریات فراهم کند .

علی اکبر کجباف در ادامه اظهار کرد : همچنین نشست تخصصی که امروز بعدازظهر در پردیس فاطمه زهرا (س) برگزار خواهد شد . انشاالله بتوانیم در این نشست ، عزیزان سردبیر و مدیدان داخلی و همچنین مدیران مسئول بتوانند بهره مندی کافی را از مباحث و تبادل نظری که پیرامون نقشه راه نشریات وجود دارد به نحو شایسته بتوانند اجرا وعملیاتی بکنند .

در ادامه این گفتگو مهدی نامداری مدیر کل نشر علمی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان گفت :این کارگاه ها قطعا ادامه خواهد داشت ، ما حدود ۲۰ کارگاه را تدوین کردیم . به تناسب آنها را با دبیران ، سردبیران ، مدیران داخلی و داوران خواهیم داشت وانشاالله سعی میکنیم که نشریات دانشگاه فرهنگیان ، نشریات نمونه ایی در بین دانشگاه های وزارت علوم باشد .
مهدی نامداری در ادامه گفت:کما اینکه در وزارت علوم در سال گذشته ما ۳ تا نشریه داشتیم و امسال هم قصد داریم ۱۳ نشریه را در ارزیابی وزارت علوم ورود بدهیم .
قطعا با همفکری و مشارکت سر دبیران محترم ، اینها محقق خواهند شد .
دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

دانش آموز خبرنگار: محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار