وحیدی در گفت‌وگو با پانا:

۱۰۰ همت برای مولدسازی دارایی‌های دولت در سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده بود

اموال مازاد دستگاه‌ها به صورت مرتب در هیات ‌مولدسازی مطرح و مصوبات صادر می‌شود

تهران (پانا) - وزیر کشور با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۲، ۱۰۰ همت برای مولدسازی دارایی‌های دولت پیش‌بینی شده بود، گفت برای ارزیابی میزان تحقق مولدسازی، باید تا پایان سال ببینیم چقدر عملیاتی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۲۸۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۰ همت برای مولدسازی دارایی‌های دولت در سال ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده بود

احمد وحیدی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به میزان تحقق مولدسازی دارایی‌های دولت در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: «برای سال ۱۴۰۲، آنچه که در بودجه دیده شده بیش از ۱۰۰ همت بود؛ برای ارزیابی میزان تحقق مولدسازی، باید تا پایان سال ببینیم چقدر عملیاتی می‌شود.»

وی ادامه داد: «دوستان در وزارت اقتصاد به صورت جدی پیگیر اجرای این طرح هستند. سایر وزارتخانه‌ها نیز همکاری خوبی در این زمینه دارند. اموال مازاد تمامی دستگاه‌ها به صورت مرتب در هیات اجرایی‌سازی مولدسازی مطرح می‌شود و مصوبات خوبی صادر می‌شود.»

وزیر کشور گفت: «به حمدالله مسیر خوبی آغاز شده است؛ هیات مولدسازی که به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود، به صورت جدی اجرای این طرح را دنبال می‌کند. امیدواریم درصد تحقق مولدسازی در سال ۱۴۰۲ بسیار بیشتر از سال‌های گذشته باشد.»

لازم به ذکر است، آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی‌های دولت در ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ در راستای ارتقای جهش تولید و کمک به تکمیل طرح‌های نیمه‌ تمام عمرانی، به تصویب هیات عالی مولد‌سازی دارایی های دولت و در فروردین ماه ۱۴۰۲ به تایید شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران قوا) رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار