دبیران آموزش و پرورش منطقه۵ تهران در جشنواره نوآوری درخشیدند

تهران (پانا) - در جشنواره نوآوری متوسطه اول، در فرآیند آموزش و یادگیری سال جاری، دبیران آموزش و پرورش منطقه 5 شهر تهران توانستند مقام‌های اول تا سوم کشوری را بدست بیاورند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیران آموزش و پرورش منطقه۵ تهران در جشنواره نوآوری درخشیدند

هر ساله جشنواره های بسیاری از جمله جشنواره کتاب سال معلم، جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری و جشنواره ها و مسابقات علمی و مهارتی دیگر از سوی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود که یکی از این جشنواره ها، جشنواره نوآوری در فرآیند آموزش و یادگیری در سال جاری بود که البته هر ساله شیوه نامه این جشنواره توسط آموزش و پرورش به مدارس ابلاغ شده تا معلمان دوره اول متوسطه بتوانند با شرکت در این جشنواره به رشد و افزایش کیفیت شیوه تدریس کتاب های درسی کمک کنند.

در این دوره از مسابقات نوآوری، رتبه های اول، دوم و سوم کشوری توسط دبیران فرهیخته، توانمند و پرتلاش منطقه ۵ تهران، ‌کسب شد.

طاهره مقدس شرق و سهیلا تربتی در محور دست سازه ریاضی و علوم در جشنواره نوآوری در تدریس به مقام اول کشوری دست پیدا کرده و عادله آل حصنی در جشنواره سنجش یادگیری دانش آموزان به مقام دوم رسید و همچنین الهه قناعت زاده و مریم محسنی در محور دست سازه کار و فناوری در جشنواره نوآوری در تدریس مقام سوم را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار