مدیر هنرستان هنرهای زیبا ناحیه یک بهارستان:

ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان همکاری و تعامل را بهبود می‌بخشد

بهارستان یک (پانا) - مدیر هنرستان هنرهای زیبا در حاشیه افتتاح نمایشگاه هنر‌های دانش‌آموزی تاکید کرد ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان، همکاری و تعامل را بهبود می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان همکاری و تعامل را بهبود می‌بخشد

به بهانه رونمایی از نمایشگاه هنرستان هنرهای زیبا ناحیه یک بهارستان که با حضور مدیر هنرستان مریم ایران‌پور و دیگر مسئولین برگزار شد، مریم ایرانپور مدیر هنرستان هنرهای زیبا ناحیه یک بهارستان به پانا اظهار کرد: دومین نمایشگاه ماهانه از آثار دانش‌آموزان هنرستان هنرهای زیبا در رشته‌های مدیریت خانواده، طراحی طلا و جواهر، تصویرسازی و جلوه‌های ویژه و گرافیک رایانه رونمایی شد.

وی در توضیحات طرح توضیح داد: این طرح موجب بررسی پیشرفت ماهانه دانش‌آموزان در درس‌های تخصصی از جمله مبانی هنرهای تجسمی دروس ختایی و نقوش هندسی و طراحی امور گرافیکی شد‌. هدف این طرح بررسی روند کلاس‌های هر رشته در طی یک‌ماه تحصیلی، روند پیشرفت دانش‌آموزان، ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان، یادگیری همکاری و تعامل دانش‌آموزان است.

ایران‌پور درادامه سخنان خود درخصوص مراحل اجرایی این طرح افزود: ابتدا دانش‌آموزان با مفاهیم پایه در هر رشته آشنا می‌شوند، تمرین و تکرار در کلاس‌های کارگاهی و بررسی ایرادات دانش‌آموزان توسط هنرآموزان، ارائه اتود و در نهایت اجرای فعالیت به صورت نمایشگاهی انجام می‌شود. بازخورد این نمایشگاه‌های رشته‌های گوناگون بسیار عالی و فوق‌العاده است و دانش‌آموزان را به رقابت وادار می‌کند و همچنین دانش‌آموزان با رشته‌های دیگر مدرسه خود آشنا می‌شوند.

خبرنگار دانش‌آموز: رضا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار