استاندار خراسان جنوبی:

آژانس‌ سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

بیرجند (پانا) -  استاندار خراسان جنوبی از راه‌اندازی آژانس سرمایه‌گذاری در استان به عنوان حلقه واسط بین دولت و سرمایه‌گذاران در راستای تسهیل امور سرمایه‌گذاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۲۳۴
لینک کوتاه کپی شد
آژانس‌ سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

جواد قناعت در نشست سرمایه گذاران تأسیس آژانس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی، اظهار کرد: این آژانس، حلقه واسط بین دولت و سرمایه گذاران در استان خواهد بود تا خلأ بین دولت و بخش خصوصی پر شود.

وی با بیان اینکه حمایت‌های لازم را از سرمایه گذاران در استان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های متولی کمک کنند تا آژانس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی راه‌اندازی شود.

استاندار، خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: نه تنها خود تمام زمینه‌های لازم را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کنند بلکه این موضوع را به کارشناسان دستگاه‌ها هم منتقل کنند تا سرمایه گذاران در اخذ مجوزهای مربوطه دچار مشکل نشوند.

قناعت، جذب سرمایه گذار را جزو اولویت‌ها و از مسائل مهم و کلیدی در توسعه استان دانست و گفت: لازم است روند ثبت این آژانس در استان شتاب گرفته و به صورت قانونی فعالیت خود را آغاز کند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری نیز گفت: اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی در سطح کشور نمونه است و زیرساخت‌های لازم برای هر نوع سرمایه‌گذاری در آن مشخص شده است.

مجتبی شریعتی‌فر افزود: تعداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان از ۱۰۲ مورد به ۱۱۰ مورد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: نیاز است در زمینه تدوین سند توسعه نوین خراسان جنوبی همکاری لازم توسط آژانس سرمایه گذاری انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی هم گفت: در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی هنوز استان بکری هستیم و نیازمند ورود سرمایه گذاران هستیم.

مهدی جعفری افزود: در بخش کشاورزی خراسان جنوبی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی شده و اقدامات سرمایه گذاری در خراسان جنوبی به گونه‌ای صورت گرفته که استان آماده حضور سرمایه گذاران و محل سرمایه گذاری است.

شایان ذکر است؛ شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، تسهیل گری در این حوزه، مشاوره سرمایه گذاران هیأت‌های تجاری داخلی و خارجی و حمایت از کسب و کارهای کوچک و فناور و دانش بنیان، از مهمترین اهداف آژانس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار