استقبال ایران از طرح برقراری آتش‌بس موقت بشردوستانه در غزه

تهران (پانا) - وزارت امور خارجه ضمن استقبال از طرح برقراری آتش‌بس موقت بشردوستانه در غزه، از این تحول به عنوان گام اول در مسیر توقف کامل جنایات جنگی رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی نام برد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
استقبال ایران از طرح برقراری آتش‌بس موقت بشردوستانه در غزه

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، این تحول را نتیجه بیش از ۴۵ روز پایداری وصف‌ناپذیر مردم مقاوم فلسطین و مجاهدت و ایستادگی تاریخی رزمندگان مقاومت و گام اول پیروزی دانست.

کنعانی ضمن استقبال از طرح برقراری آتش بس موقت در باریکه غزه از این تحول به عنوان گام اول در مسیر توقف کامل جنایات جنگی رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطینی نام برد و این تحول را نتیجه بیش از ۴۵ روز پایداری وصف‌ناپذیر مردم مقاوم فلسطین و مجاهدت و ایستادگی تاریخی رزمندگان مقاومت و گام اول پیروزی برشمرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان بر تداوم تلاشها، ابتکارات و رایزنی‌های دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با طرفهای مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و تلاش مشترک با کشورهای دوست و همسو به منظور اتخاذ اقدامات فوری جهت تثبیت و تداوم کامل آتش‌بس و توقف ماشین کشتار جمعی رژیم صهیونیستی و امدادرسانی فوری به مردم بی‌پناه غزه تاکید کرد.

کنعانی گفت: ملت فلسطین اثبات کرد که سرنوشت خود و وطن خویش را چه در میدان جنگ و چه در میدان سیاسی به دست خود رقم خواهد زد و در مقابل هر طراحی و اقدام نسنجیده، متجاوزانه و کوته بینانه رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان شناخته شده آن پاسخ مناسب و تعیین کننده نشان خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار