اعزام نومعلمان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش وپرورش فارس ۲۵۰تن از فرهنگیان استان که بیش از ۷۰ درصد از آن‌ها نومعلمان جدیدالورود به سیستم تعلیم و تربیت استان هستند با دستگاه اتوبوس راهی اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۵۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اعزام نومعلمان فارس به اردوی راهیان نور و پیشرفت

محمد خلیل عسکری در آیین اعزام اولین کاروان راهیان نور و پیشرفت فرهنگیان فارس در حسینیه پیامبر اعظم (ص) سپاه فجر استان با تبریک هفته بسیج ضمن خوشامدگویی به نومعلمان جدیدالورود به سیستم تعلیم و تربیت استان گفت: از اینکه شما نومعلمان در روزهای اول خدمت خود در آموزش و پرورش به زیارت کربلای جبهه‌ها مشرف می‌شوید بسیار خوشحالیم.

وی افزود: امیدوارم شما زائران کربلا شلمچه از برکات وجود شهدای دفاع مقدس برای هویت بخشی به دانش‌آموزان استفاده کنید.

عسکری تصریح کرد: تفاوت این اردوکه هم راهیان نور و هم راهیان پیشرفت است در این است که در این اردو معلمان ما از طرفی با بخشی از هویت تاریخ انقلاب که دفاع مقدس است آشنا می‌شوند و از طرفی با دستاوردهای پس از دوران دفاع مقدس در زمینه پیشرفت‌های علمی آشنا می‌شوند و انتظار می‌رود که پس از بازگشت، دانش‌آموزان دهه هشتاد و نودی‌ها را آماده حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب کنند.

وی ادامه داد: هر چند ما در رده ۱۶ علمی در سطح جهان قرار داریم اما همچنان تا نقطه مطلوب و مورد نظر رهبر معظم انقلاب فاصله داریم، بنابراین معلمان باید در سرعت دادن به پیشرفت‌های علمی، جهادی کار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به وجود معلمان افتخار می‌کند، بنابراین با توسل به شهدا از برکاتشان در مسیر تربیت دانش آموزان بهره‌مند شوید.

وی افزود: ۲۵۰ نفر از فرهنگیان که بیش از ۷۰ درصد از آن‌ها نومعلمان جدیدالورود به سیستم تعلیم و تربیت استان هستند با شش دستگاه اتوبوس راهی اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار