معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

جشن ازدواج ورزشکاران برگزار می‌شود

‌‌تهران (پانا) - معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان‌‌ از برگزاری جشن ازدواج ورزشکاران خبر داد و گفت می‌خواهیم نشان دهیم که ورزشکاران در این حوزه هم فعالیت دارند و امیدواریم یک نمادسازی در این خصوص صورت بگیرد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن ازدواج ورزشکاران برگزار می‌شود

مریم کاظمی‌پور با مهم خواندن بهره‌مندی از ظرفیت کمیته‌های فرهنگی فدراسیون‌ها و برنامه‌ریزی در این حوزه گفت: نکات بسیار مهمی در حوزه کمیته فرهنگی وجود دارد و مسائل مختلفی را در بر می‌گیرد که توجه به این مساله کمک می‌کند تا مباحث فنی پررنگ‌تر دیده شود.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: ورزشکاران ما هر کدام رسانه‌های قابل توجهی هستند و می‌توانند پرچم‌دار مسائل فرهنگی باشند و این نکته بسیار مهم است. چیزی که از همه مهم‌تر است، شناسایی مربیان فرهنگی است که در این مساله پتانسیل‌های قابل توجهی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در تمامی حوزه‌های ورزش می‌بایست برنامه فرهنگی داشته باشیم، گفت: در این حوزه می‌توان از دانش فنی زنانی که در رشته‌های ورزشی تلاش کرده‌اند، استفاده کرد، و من بسیار امیدوارم بتوانیم یک رویکرد جدیدی با اولویت پیشرفت ورزش بانوان در حوزه‌های مختلف داشته باشیم.

مریم کاظمی پور در ادامه با اشاره به اهمیت اثرگذاری ورزشکاران در جامعه متذکر شد: ما باید از ورزشکارانمان حمایت و محافظت کنیم و این یک وظیفه است و باید روی این مساله حساسیت داشته باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: بحث بعدی، حفاظت از حریم خانواده ورزشکاران است و این مسئله دست‌خوش آسیب‌های جدی‌ای شده است و این تأثیر قابل توجهی روی عملکرد فنی آن‌ها می‌گذارد. ما برای این مساله مشاوران و روانشناسان برای ورزشکاران در نظر گرفتیم و امیدوارم این مساله هم در اولویت قرار بگیرد.

کاظمی پور در ادامه از برگزاری جشن ازدواج ورزشکاران خبر داد و گفت: می‌خواهیم نشان دهیم که ورزشکاران در این حوزه هم فعالیت دارند و امیدواریم یک نمادسازی در این خصوص صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار