رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی:

رضایت اولیا، خدمت به پدر و مادر و نماز اول وقت از عوامل سعادت انسان است

دلیجان (پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی گفت کسب رضایت اولیا، خدمت به پدر و مادر و اهتمام به نماز اول وقت از جمله عوامل اصلی در رسیدن به سعادت و تعالی انسان است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
رضایت اولیا، خدمت به پدر و مادر و نماز اول وقت از عوامل سعادت انسان است

سید محمد سجادی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک این جشن بزرگ به نومکلفان، در خصوص توجه به مسائل تربیتی و روش‌های دعوت مکلفین به چگونگی بندگی خدا و با خدا بودن و انجام واجبات دینی از جمله نماز و روزه مطالبی را بیان کرد.

وی افزود: کسب رضایت اولیا، خدمت به پدر و مادر و اهتمام به نماز اول وقت از جمله عوامل اصلی در رسیدن به سعادت و تعالی انسان است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص وظیفه والدین برای تربیت فرزندان و سوق دادن آنها به سوی نماز و احکام دین اسلام، گفت: شما به عنوان والدین مسلمان وظیفه دارید که نماز خواندن را به فرزندانتان بیاموزید مخصوصا از زمانی که به سن تکلیف می‌رسند و برای سهولت در این امر مهم، بهتر است به صورت قدم به قدم آن‌ها را آموزش دهید.

سجادی در خاتمه ضمن تاکید بر انجام واجبات توسط فرزندان خاطرنشان کرد: نماز، عبادت و حجاب از واجبات اسلام است و برای رسیدن به کمال و سعادت باید به آن توجه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار