رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردیس خبر داد:

نخستین اتاق علم البرز درفردیس گشایش یافت

کرج (پانا) - رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فردیس گفت به مناسبت گرامیداشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نخستین اتاق علم البرز با حضور مدیرکل کتابخانه‌های استان و شماری از مسئولان در کتابخانه مقدس اردبیلی فردیس گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۴۲۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نخستین اتاق علم البرز درفردیس گشایش یافت

سید عباس طباطبایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس درآیین گشایش این اتاق، گفت: اتاق علم در فضایی به زیربنای ۳۰ مترمربع و با هزینه بیش از پنج میلیارد ریال راه اندازی شده است.

وی افزود: کودکان و نوجوانان می توانند با کتاب علوم، جغرافیا، شیمی و فیزیک آشنا شوند و بعضی از موارد را از نزدیک لمس، مشاهده و آزمایش کنند.

طباطبایی اظهار کرد: این اتاق علم ماکت های مختلف در زمینه جغرافیا، آتش فشان، علوم، شیمی و فیزیک وجود دارد که کودکان می‌توانند از آنها بهره مند شوند. هدف از راه اندازی این اتاق استفاده از نحو و شیوه نوین مطالعه در کتابخانه برای کودکان است.

وی گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند عضو کتابخانه باشند و همچنین دانش آموزان مدارس درکتاب های مدرسه در قالب بازی های علمی ،علوم تجربی و ریاضیات می خوانند را با استفاده از ابزارهای موجود در این محیط تجربه کنند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فردیس در پایان یادآوری کرد: در حال پیگیری هستیم که از طریق کارشناسان ویژه و متخصص این آموزش ها ارائه شود. معلمان نیز می‌توانند با این اتاق علم همکاری لازم را داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل جانی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار