قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رویکرد وزارت ارشاد، تعامل و کمک حقوقی به اهالی فرهنگ و هنر است

تهران (پانا) - قائم مقام وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همیشه تعامل، آگاهی بخشی و کمک به اهالی فرهنگ و هنر به‌خصوص در بخش حقوقی است.

کد مطلب: ۱۴۲۴۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد وزارت ارشاد، تعامل و کمک حقوقی به اهالی فرهنگ و هنر است

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمدهاشمی با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم، افزود: بازیابی و تقویت مرجعیت فرهنگ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یک نهاد حاکمیتی با جدیت تمام و با سازوکارهای حقوقی و تمهیدات زیرساختی ادامه دارد.

معاون حقوقی، امورمجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: نگاه ما همیشه تعامل، آگاهی بخشی و کمک به اهالی فرهنگ و هنر بخصوص در بخش حقوقی است.

وی ضمن قدردانی ویژه از همکاری‌های دلسوزانه و مشکل‌گشای دادستانی کل به‌خصوص معاونت‌های دادستانی، ابراز امیدواری کرد که در آینده شاهد ارتقای بیش از پیش در همکاری و تعامل با دستگاه قضایی باشیم.

در این دیدار، حامد سهرابی مشاور وزیر و مدیرکل دفتر حقوقی و مالکیت فکری و امید کاظمی مشاور قائم مقام وزیر نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار