حضور فعال وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه روایت پیشرفت

تهران (پانا) - نمایشگاه روایت پیشرفت با هدف ارائه دستاوردهای دولت سیزدهم در موزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی قم آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۸۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه روایت پیشرفت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی‌ سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نمایشگاه «روایت پیشرفت» مروری بر دستاوردهای دو ساله دولت مردمی سیزدهم‌ ویژه طلاب و روحانیون به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در شهر مقدس قم گشایش یافت.

دولت سیزدهم از زمان آغاز به‌کار خود توانسته در بخش‌های مختلف دستاوردهای مهمی را کسب کند که تبیین آن‌ها برای اقشار مختلف از جمله روحانیون و طلاب موضوعی مهم به شمار می‌آید.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ غرفه در محورهایی همچون پاسخ به برخی از شبهه‌های مطرح شده درباره موضوعات تورم و کاهش قدرت خرید، تبیین دستاوردهای تعداد قابل توجهی از وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم، مقایسه عملکرد دولت طی دوسال گذشته با دهه ۹۰ و همچنین بیان اقدامات امیدآفرین انجام شده در کشور پرداخته شده‌ است.

در آیین افتتاح این نمایشگاه احمد وحیدی وزیر کشور با استقبال گروه سرود دانش‌آموزی از غرفه وزارت آموزش و پرورش بازدید کرد. وی طی این بازدید در جریان آخرین اقدامات و دستاوردهای این وزارت‌خانه در مدت دو سال خدمت دولت سیزدهم قرار گرفت.

در این نمایشگاه مجموعه‌ای از دستاوردهای دستگاه‌های مختلف در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم به نمایش در آمده است و وزارت آموزش و پرورش با همت سازمان نوسازی مدارس کشور در قالب تجهیزات آموزشی، دست‌سازه‌های دانش آموزی، اینفوگرافی، کتب و نشریات، کلیپ و نماهنگ، دستاوردهای خود را در عرصه‌های مختلف به معرض نمایش عموم قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار