معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد؛

‌شرکت ۱۴۰‌هزار دانش‌آموز در پرسش مهر سال گذشته

‌دانش‌آموزان در پویش مهر‌ روایت‌گر می‌شوند

تهران (پانا) - به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان در پویش مهر، روایت گر می شوند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
‌شرکت ۱۴۰‌هزار دانش‌آموز در پرسش مهر سال گذشته

به گزارش روابط عمومی ‌معاونت پرورشی و فرهنگی، اصغر باقرزاده در جلسه بررسی و هماهنگی پرسش مهر ریاست‌جمهوری با اشاره به اهمیت گفتمان‌سازی پرسش مهر ریاست‌جمهوری اظهار کرد: تولید بسته‌های رسانه‌ای برای تبیین مساله پرسش مهر ریاست‌جمهوری بسیار اهمیت دارد.

وی اعلام کرد: سال گذشته ۱۴۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در پرسش مهر شرکت کردند که امسال انشالله با توجه ویژه دولت و مجموعه‌های آموزش و پرورش، اتفاقات بهتری خواهد افتاد.

معاون پرورشی و فرهنگی اضافه کرد: مهم‌ترین سامانه برگزاری رویداد، شبکه شاد و سامانه پرورشی و فرهنگی است. بستر فراهم است تا این رویداد را امسال به بهترین نحو برگزار و اجرا کنیم.

باقرزاده با اشاره به سامانه جامع پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: برای اولین بار امکانی برای دانش‌آموزان فراهم شده است تا برای کنشگری و اخذ خدمات پرورشی و فرهنگی، به این سامانه مراجعه کنند در این صورت کارنمایی از فعالیت دانش‌آموزان خواهیم داشت.

وی با تاکید براینکه پرسش مهر کنش‌گری برای دانش‌آموزان ایجاد می‌کند افزود: باید تلاش کنیم خود دانش‌آموزان در پویش مهر، روایت‌گری کنند زیرا این موضوع، بسیار حائز اهمیت است.

‌در این جلسه نماینده معاونت‌ها و نهادهای مختلف به بیان توضیحاتی درباره موضوع پرسش مهر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار