انهدام باند سارقان و کشف 13 فقره سرقت در"نهبندان"

بیرجند (پانا)- فرمانده انتظامی"نهبندان" از انهدام باند سارقان منازل و اماکن خصوصی و دستگیری 4 نفر سارق با کشف 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
انهدام باند سارقان و کشف 13 فقره سرقت در"نهبندان"

سرهنگ"حسین عرب" اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان نهبندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه سرقت، 4 سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر و مقادیری اموال مسروقه شامل:تلویزیون،فرش، چرخ خیاطی، جارو برقی، لب تاب، مانیتور، سیم و کابل برق، بخاری گازی، آهن آلات، و شیر آلات را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان با اشاره به این که متهمان در ابتدا بزه انتسابی را انکار، که پس از مشاهده ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و به 13 فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف کردند؛ تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عرب در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای پلیسی، از قفل بودن درب منزل هنگام خروج مطمئن شوند و در خصوص نگهداری پول نقد و اقلام با ارزش مثل طلا و جواهرات، نکات ایمنی را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار