مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

توزیع شیر در مدارس سطح استان آغاز شده است

تبادکان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی عنوان کرد با توجه به سراسری و ملی بودن این برنامه لازم است در سریع‌ترین زمان ممکن طی دو روز آینده مراتب و منابع پیاده‌سازی این طرح در سطح استان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان و نهادهایی که می‌توانند در این زمینه آموزش و پرورش را یاری کنند تامین شود.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع شیر در مدارس سطح استان آغاز شده است

سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه جلسه کارگروه تغذیه شیر استان گفت: رایزنی‌ها و پیگیری های حاکمیتی و اغنایی برای اجرای این طرح نیاز است و هرچه زودتر باید سهمیه شیر از سوی شرکت های معرفی شده تکمیل و اخذ شود.

وی خاطرنشان کرد: وجود این خدمات تغذیه‌ای در حال حاضر ضرورتی مهم برای دانش آموزان ما در سراسر کشور است، با توجه به وجود مناطق روستایی و کم برخورداری که در سطح استان داریم، ضرورت این توزیع بیشتر است‌.

وی افزود: دانش آموزان محروم ما که از مشکلاتی مانند سوء تغذیه رنج می‌برند در اثر مضرات این شرایط بازدهی کمی هم در تحصیل و آموزش خواهند داشت.

شوشتری در پایان اشاره کرد: جدای از وظیفه بخشنامه‌ای با احساس مسئولیت انسانی و وجدانی که داریم باید برای فراهم سازی این خدمات به جد پیگیر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار