برگزاری جلسه کارگروه تغذیه و شیر استان خراسان رضوی

مشهد (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع خراسان رضوی از توزیع شیر تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده در مدارس سطح استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کارگروه تغذیه و شیر استان خراسان رضوی

صفدر سلطانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی در کارگروه تغذیه و شیر استان که با حضور سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و اعضای کارگروه برگزار شد، ضمن تشکر از همراهی تمامی همکاران و موسسات استانی و کشوری به ضرورت توزیع شیر در بین تمامی افراد جامعه از جمله دانش آموزان اشاره کرد و گفت: تا پایان اردیبهشت ماه ۲ روز در هفته توزیع شیر توسط شرکت های اعلامی و تایید شده از سوی وزارت‌خانه با نرخ ثابت باید شروع و اجرایی شود.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات عمده ما در استان ظرفیت کم شرکت های تاییده شده در تهیه مقدار شیر استریلیزه است که آماری در حدود ۵۰۰ هزار شیر را این شرکت‌ها عهده دار شدند و با کمبودی در حدود ۳۱۸ هزار شیر مواجه هستیم.

وی اشاره کرد: با پیگیری های انجام گرفته و با توجه به محدودیت و حساسیت زیاد در استریل بودن شیر های مصرفی، با چند شرکت مذاکرات انجام شده و در صورت تایید این شرکت ها از سوی وزارت خانه می‌توانیم بخشی از نیاز خود را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار