واکنش نوجوان طلایی تیم ملی ووشو ایران به وحشت آمریکایی‌ها از مصاف با قهرمانان کشورمان؛

‌آمریکایی‌ها چشم دیدن درخشش ورزشکاران ایرانی را  ندارند‌

عدم صدور روادید نشانه خصومت دولت‌مردان آمریکا با ملت ایران است/ ووشوکاران ایران وحشت در دل تیم‌های شرکت‌کننده انداخته بود

تهران (پانا) - پسر طلایی ووشو ایران گفت عدم صدور روادید برای تیم ملی ووشو از سوی آمریکایی‌ها‌، نشانه خصومت آن‌ها با نه تنها ورزش ایران، بلکه با ملت بزرگ ایران است.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
‌آمریکایی‌ها چشم دیدن درخشش ورزشکاران ایرانی را  ندارند‌

آمریکا ‌میزبان مسابقات ووشو قهرمانی ۲۰۲۳ جهان، با کارشکنی و در اقدامی غیرحرفه‌ای و با نادیده گرفتن منشور و جنبش المپیک و روح ورزش، برای تیم ملی ووشو ایران در زمان مقرر روادید حضور در این پیکار‌ها را صادر نکرد. قرار است مسابقات ووشو قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به صورت رسمی از امروز ۲۴ آبان‌‌ در تگزاس آمریکا برگزار شود.

مانی خانکشی پسر طلایی ووشو ایران در یازدهمین دوره مسابقات ووشو جوانان و رده‌های سنی قهرمانی آسیا در گفت‌وگو با پانا، در واکنش به عدم صدور روادید از سوی آمریکایی‌ها برای تیم ملی ووشو ایران، اظهار کرد: «آمریکایی‌ها، چشم دیدن درخشش ورزشکاران ایرانی را در میادین بین‌المللی ندارند.»

پسر طلایی ووشو ایران افزود: «تیم ملی ووشو ایران قهرمان مسابقات جهانی در شرایطی گام به این مسابقات می‌گذاشت که یک وحشت در دل تیم‌های شرکت‌کننده انداخته بود.»

خانکشی تأکید کرد: «عدم صدور روادید برای تیم ملی ووشو از سوی آمریکایی‌ها، بر‌اساس بیانیه فدراسیون نسبت به این موضوع، نشانه خصومت آن‌ها با نه تنها ورزش ایران، بلکه ملت بزرگ ایران و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.»

ووشوکار طلایی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: «این اتفاق تنها شخصیت پلید دولت‌مردان آمریکایی را نشان می‌دهد. از طرفی هم مهر تاییدی بر قدرت ووشو ایران است که آن‌ها چشم دیدن آن را ندارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار