انعقاد تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و پژوهشگاه مطالعات آموزش‌و‌پرورش

تهران (پانا) - در راستای کمک به تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در تامین، تربیت و توانمندسازی منابع انسانی، تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش منعقد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهمنامه همکاری میان دانشگاه فرهنگیان و پژوهشگاه مطالعات آموزش‌و‌پرورش

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان؛ به‌منظور کمک به تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش در تامین، تربیت و توانمندسازی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش و ارتقای مشارکت، ایجاد و گسترش همفکری در نهضت تولید علم و ترویج علم نافع، کاربردی‌کردن دستاوردهای علمی و پژوهشی و توسعه همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، تفاهمنامه همکاری بین دانشگاه فرهنگیان و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش منعقد شد.

در این تفاهمنامه که به امضای سعید غیاثی ندوشن (سرپرست دانشگاه فرهنگیان) و علی محبی (رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش) رسید، مواردی همچون همکاری در انجام امور پژوهشی و تحقیقاتی مورد نیاز برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، همکاری و مشارکت در اجرای طرح‌های پژوهشی مشترک، همکاری مشترک در تالیف، ترجمه، انتشار نشریات علمی و مجلات، تبادل اطلاعات، تجربیات و استاد در زمینه‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی، همکاری در تشکیل رویدادهای نوآوری و کارآفرینی برای انتقال تجربه و شبکه‌سازی با فعالان حوزه برنامه‌ریزی آموزشی به‌منظور تولید بسته‌های آموزشی و یادگیری و... به عنوان زمینه همکاری مشترک قید شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار