وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان خراسان شمالی خبر داد:

اجرای ۱۲۶ پروژه آموزشی در خراسان شمالی با هدف تحقق عدالت آموزشی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش از اجرای ۱۲۶ پروژه آموزشی در خراسان شمالی با هدف تحقق عدالت آموزشی خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۹۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ۱۲۶ پروژه آموزشی در خراسان شمالی با هدف تحقق عدالت آموزشی

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش در آغاز سفر یکروزه خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

رضامراد صحرایی با بیان اینکه آموزش و پرورش فضایی برای تربیت آینده‌سازان این مرز و بوم است، گفت: با توجه به ظرفیت‌های نیروی انسانی و توانمندی‌های فرهنگی و اقلیمی، خراسان شمالی از استان‌های پیشرو در کشور خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تحول در دانشگاه فرهنگیان، از روند پیشرفت پروژه‌های این دانشگاه در خراسان شمالی ابراز رضایت کرد و گفت: معتقدیم مسیر جذب معلم باید احیا شود و دانشگاه فرهنگیان محور تربیت معلم باشد.

وی کسب رتبه نخست کنکور سراسری علوم انسانی از سوی مهدی نیکوکار دانش‌آموز اسفراینی را از نشانه‌های پیشرفت این استان عنوان کرد و افزود: اجرای ۱۲۶ پروژه مدرسه‌سازی با ۴۰۰ کلاس درس بخش بزرگی از نیاز خراسان شمالی به فضای آموزشی را جبران خواهد کرد.

صحرایی احیای منزلت معلم را سرلوحه کاری وزارت آموزش و پرورش عنوان و خاطرنشان کرد: معلم در کلاس نباید هیچ دغدغه‌ای به جز پیشبرد امور آموزشی و پژوهشی داشته باشد.

پیش از این دیدار، وزیر آموزش و پرورش با حضور در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده سید عباس(ع) به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار