اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان برگزار کرد؛

برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری کیک جیتسو  در استان سیستان و بلوچستان

تهران (پانا) _ مسابقات قهرمان کشوری کیک جیتسو (WMMAF) در بخش آقایان با حضور ۱۵۰ شرکت کننده در رده سنی نوجوانان و جوانان از ۱۰ استان، برای نخستین بار به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری کیک جیتسو  در استان سیستان و بلوچستان

این دوره از مسابقات که در پردیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مجموعه ورزشی ولایت برگزار شده است؛ استان سیستان و بلوچستان توانست مقام نخست را از آن خود کرده و جام قهرمانی را کسب کند. همچنین استان تهران به مقام دوم (نائب قهرمانی) بسنده کرد و استان های کرمان و یزد به طور مشترک به مقام سوم دست یافته و کاپ اخلاق نیز به امید لرستانی مربی تیم کرمان اهدا شد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم استان تهران به همراه مصطفی ترک دهنو به عنوان نائب رئیس استان تهران، وحید شرفی به عنوان مربی تیم اعزامی در این مسابقات حضور یافتند. این تیم که در حال آماده سازی خود برای مسابقات حساس انتخابی و استانی پیش رو است، توانست با کسب مقام نائب قهرمانی، میزان آمادگی، توانایی و دیگر شرایط اعضای خود را بسنجد .

لازم به ذکر است در این مسابقه، رئیس سبک گرند مستر؛ سیامک خرمی، محمد کرمی؛ استاندار استان سیستان و بلوچستان، محمد امیر براهویی؛ شهردار زاهدان، رئیس سازمان ورزش و جوانان و سایر روسا و نمایندگان استان های دیگر نیز حضور داشتند.

خبرنگار دانش آموز مهرناز مهبد مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار