امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

در طی ۷۰ سال گذشته، اسرائیل برای اولین بار اردوگاه آوارگان تشکیل داده است

بهارستان یک (پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در جلسه ستاد شاهد، نقطه ضعف اصلی اسرائیل را در طی ۷۰ سال گذشته، تشکیل اردوگاه آوارگان برای اولین بار دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۱۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
در طی ۷۰ سال گذشته، اسرائیل برای اولین بار اردوگاه آوارگان تشکیل داده است

جلسه ستاد شاهد با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان و آیت اصلانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خصوص راهپیمایی روز دانش‌آموز عنوان کرد: وجه متمایز راهپیمایی امسال، حمایت از کودکان و مردم مظلوم فلسطین بود؛ مردم و دانش‌آموزان با شرکت کردن در راهپیمایی امسال، حمایت خود را از کودکان فلسطینی نشان دادند و با حضور خود، به دشمنان اسلام فهماندند که مسلمانان همانند برادر از یکدیگر حمایت می‌کنند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به حضور چشمگیر دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: حضور مردم و دانش‌آموزان در راهپیمایی امسال بسیار چشم‌گیر بود؛ مردم نه تنها با حضور خود حمایت‌شان را از مردم فلسطین اظهار کردند، بلکه نشان دادند آماده دفاع از مسلمانان سایر نقاط جهان نیز هستند.

موسوی همچنین گفت: دانش‌آموزان و مردم با حضور فعال و پویا خود نشان دادند که از دشمنان اسلام هراسی ندارند و فقط منتظر فرمان ولی امر خود هستند تا با دشمنان اسلام مقابله کنند؛ خوشبختانه مردم ایران امسال با اجرای برنامه‌های متنوع همانند اجرای سرود و شعار دادن در راهپیمایی ۱۳ آبان، نشان دادند که همیشه در صحنه حاضر هستند.

امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در خصوص ویژگی‌های جوانان مومن و انقلابی شرح دادند: جوانان ما باید حق را از باطل تشخیص بدهند و تنها در این صورت می‌توانند خود را یک جوان انقلابی بنامند و هرگز فراموش نکنند دشمنان دین اسلام پایه‌های سستی دارند و اگر تلاش کنند می‌توانند به راحتی با آنان مقابله کنند و پیروز شوند.

موسوی در پایان سخنان خود در خصوص شکست اسرائیل بیان کرد: در طی ۷۰ سال گذشته، اسرائیل برای اولین بار اردوگاه آوارگان تشکیل داده است و این نشان‌دهنده قدرت مردم فلسطین و ضعف اسرائیل است؛ مردم فلسطین توانستند با تلاش و همت خود در خفا به دشمنان نفوذ کنند و به آنان نشان بدهند که مسلمانان نیز قوی و پر قدرت با آنان مقابله می‌کنند و هراسی از مرگ ندارند.

خبرنگار دانش‌آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار