معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام:

برنامه فراگیر پرورشی نگاهی جامع به تربیت تمام‌ساحتی دانش آموزان دارد

تربت جام (پانا)- معاون‌پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام‌ گفت برنامه فراگیر پرورشی نگاهی جامع به تربیت تمام‌ساحتی دانش آموزان است.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برنامه فراگیر پرورشی نگاهی جامع به تربیت تمام‌ساحتی دانش آموزان دارد

کارگاه آموزشی تبیین برنامه های فراگیر پرورشی ویژه معاونین و مربیان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان تربت جام در محل سالن تربیت برگزار شد.

مهدی عرب معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش تربت جام گفت: ابلاغ برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی فعالیت های پرورشی مدارس را تجمیع و منسجم کرد. برنامه فراگیر پرورشی اهداف و محورهایی شامل خردورزی و خودمراقبتی، ایمان، امید، نشاط و هویت را دارد که نگاهی جامع به تربیت تمام ساحتی دانش آموزان است.

وی افزود: این برنامه تمامی ارکان مدرسه را وادار به فعالیت می کند که مهترین دستاورد آن استفاده از ظرفیت دانش آموزان و همچنین اولیای آنان برای تحقق فعالیت های پرورشی است که نتایج مطلوبی را بدنبال خواهد داشت.

مهدی عرب خاطر نشان کرد: اولین قدم در این مسیر ، اطلاع رسانی و تبلیغ قوی برنامه است و تا زمانی که اطلاع رسانی کافی نباشد، برنامه هیچ جذابیتی نخواهد داشت؛ بنابراین مدیر و مربی پرورشی لازم است از روش تفکر خلاق جهت جذابیت این برنامه استفاده کنند و اینها به توانمندی مدیر و مربی پرورشی بر می گردد.

وی تاکید کرد: مربی تربیتی خلاق باید فرصت خلق کند و با توجه به اقتضای مدرسه دانش آموزان را شناسایی و استعدادهای بالقوه آنان را به فعل برساند.

خبرنگار دانش آموز: عفت عطاردی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار