مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران:

اعضای شورای دانش‌آموزی بازوی توانای مدیران مدارس هستند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ تهران عنوان کرد اعضای شورای دانش‌آموزی مسئولیتی مهم را برعهده داشته و بازوی توانای مدیران مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد

منصور هدایتی با حضور در کنار اعضای شورای دانش آموزی دبیرستان شهید مدنی منطقه ۱۸ تهران عنوان کرد: شما دانش آموزان اعضای شورای دانش آموزی مسئولیتی مهم را برعهده دارید و به عنوان بازوهای پرتوان مدیران مدارس باید در کنار آنان و در امورات مختلف و مرتبط با فعالیت های شورای دانش آموزی در مدرسه یار و یاور کادر اجرایی و همکاران فرهنگی ما باشید و باید ضمن حضور در این بخش مسئولیت خود را به خوبی انجام دهند.

وی ادامه داد: اهداف و فعالیت هایی که می خواهید در شورای دانش آموزی انجام دهید را بنویسید و انتظاراتی که از یک مسئول دارید را از خود نیز داشته باشید. منطقه ۱۸ آمادگی حمایت از شما دانش آموزان در حوزه انجام فعالیت های مرتبط را دارد.

هدایتی گفت: شما دانش آموزان، آینده سازان این کشور هستید و باید مدیریت کردن، مطالبه گری و مسئولیت پذیری را بیاموزید. بنابراین از حالا تمرین مسئولیت پذیری و مدیریت را شروع کنید.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ در پایان این جلسه، خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: سعی می کنم در مراسم هایی که می روم تعدادی از دانش آموزان را همراه با خود ببرم تا با شرایط و فضاهای مختلف آموزشی، تربیتی، اجتماعی و اداری، بیشتر آشنا شوند.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار