فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای تهیه و تامین تجهیزات رایانه‌ای وزارت آموزش و پرورش

تهران (پانا) - فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای تهیه و تامین تجهیزات رایانه‌ای وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای تهیه و تامین تجهیزات رایانه‌ای وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مناقصه‌گزار در نظر دارد تجدید مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای «خرید تجهیزات رایانه‌ای» خود را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

پیشنهاددهندگان موظف هستند اسناد مناقصه را از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، دریافت و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم شامل پاکات الف، ب و ج تهیه و به صورتPDF در سامانه فوق درج کنند. سایر جزئیات و شرایط در اسناد مناقصه درج شده است.

۱- مهلت زمانی دریافت اسناد از سایت: از روز یک‌شنبه مورخ ۱۴ آبان ۱۴۰۲ حداکثر تا ساعت ۱۹ روز پنجشنبه مورخ ۱۸ آبان ۱۴۰۲

2- -مهلت بارگزاری پیشنهاد: حداکثر تا ساعت ۱۴ روز دوشنبه مورخ ۲۹ آبان ۱۴۰۲

۳-زمان بازگشایی پاکت‌ها: ساعت ۱۰ روز سه‌شنبه مورخ ۳۰ آبان ۱۴۰۲

ضمنا رعایت موارد ذیل الزامی است:

1- جهت ارائه پاکت الف: آدرس تهران- خیابان قرنی نرسیده به خیابان سمیه ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش طبقه اول- مرکز حراست واحد دبیرخانه (اتاق ۱۴۸)شماره تماس ۸۲۲۸۷۰۰۷

۲- تمامی مراحل مناقصه مذکور صرفا از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.irصورت خواهد گرفت. شماره پشتیبانی ستاد ۴۱۹۳۴-۰۲۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار