انتشار فراخوان مناقصه آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی

تهران (پانا) - ‌فراخوان مناقصه آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انتشار فراخوان مناقصه آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور محمد علوی‌تبار گفت: در راستای ارتقای هنری کتاب‌های درسی مبتنی بر تالیف و آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی با رویکرد شوق‌آوری در نسل نوجوان و جوان، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی تهیه فهرست کوتاه مناقصه‌گران آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی به شماره (سیستمی) 2002003066000009 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش افزود: تمامی مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس https://www.setadiran.ir انجام خواهد شد. متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای کلیه صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش ادامه داد: تاریخ انتشار فراخوان 1402/7/29، مهلت دریافت اسناد فراخوان 1402/08/03 و مهلت ارسال پاسخ استعلام 1402/08/17 خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار