همزمان با سراسر کشور؛

زنگ استکبار ستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

یاسوج (پانا) - در آئینی نمادین با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و استاندار زنگ استکبارستیزی به نیابت از مدارس کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان دخترانه زینبیه شهر یاسوج نواخته شد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبار ستیزی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم نواختن زنگ استکبار ستیزی با بیان اینکه دانش آموزان از ابتدا تاکنون پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند، گفت: ایمان دارم که بسیاری از پیشرفت‌های ایران اسلامی در آینده نه چندان دور توسط دستان با کفایت جوانان دهه هشتادی رقم خواهد خورد.
سید محمد حسینی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب، ایران اسلامی وارد کننده ساده‌ترین نیاز‌های اولیه بود افزود: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی و با تکیه بر انقلاب علمی جوانان، در همه عرصه‌ها انحصار‌ها را شکسته و اکنون می‌تواند در زمینه‌های مختلف صادر کننده علوم به سایر کشور‌ها باشد.
وی با اشاره به جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار در فلسطین اشغالی و نوار غزه گفت: اتحاد، همدلی و مقاومت همه جانبه کشور‌های اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین راه مقابله با استکبار جهانی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به ترفند‌ها و رفتار‌های شیطانی دشمنان در گمراه کردن نسل‌ جوان و نوجوان گفت: نسل جدید به ویژه دانش آموزان باید در مقابل این ترفند‌های فرهنگی با هوشیاری و بصیرت سیاسی عمل کند.
حسنعلی عزت‌خواه با تبریک روز دانش آموز به جامعه بصیر دانش آموزی، از روز مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان انقلاب دوم یاد کرد و افزود: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت و هیمنه پوشالی آن را برای همیشه در هم شکست و به دنیا نشان داد که هیچ قدرتی در مقابل اراده و روحیه استکبار ستیزی ایران اسلامی پاسخگو نیست.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان هم با بیان اینکه دشمنی‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه ایران اسلامی همچنان تا به امروز ادامه داشته و خواهد داشت گفت: دلیل این همه دشمنی و خصومت، به چالش کشیدن ماهیت نظام سلطه و استکبار توسط ایران اسلامی است و ما همچنان باید هوشیاری و بصیرت خود را در مقابل استعمار حفظ کنیم.
حجه الاسلام عبودی افزود: کشور‌های استکباری به صورت مستقیم دانش آموزان و نوجوانان ما را هدف گرفته اند؛ لذا تربیت دانش آموزان اخلاق‌مدار مطابق با آموزه‌های قرآنی و موازین اسلامی ضروری است چرا که این حرکت در مسیر استکبار ستیزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار