پس از مرگ مغزی :

دانش‌آموز اردبیلی به بیماران نیازمند حیات بخشید

خبرگزاری پانا : رها مهدوی دانش‌آموزی که با غروب زندگی‌اش به چند خانواده زندگی دوباره بخشید.

کد مطلب: ۱۴۱۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا .خانواده فرهنگی و ایثارگر این دانش‌آموز اردبیلی پس از اطمینان از مرگ مغزی در یک اقدام خداپسندانه، پنج عضو فرزند دلبندشان را شامل قلب، کبد، مغز استخوان و تاندون‌ها برای پیوند عضو به نیازمندان اهدا کردند.

رها مهدوی، فرزند غلامحسن مهدوی دبیر آموزش و پرورش استان اردبیل که در اثر تصادف با خودرو در سه راهی آلنی مشگین‌شهر خونریزی مغزی از روز سه‌شنبه 16 مهر در بیمارستان فاطمی اردبیل بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت و با غروب زندگی‌اش به چند خانواده زندگی دوباره عطا کرد.

به گزارش خبرگزاری پانا . احمد محمودزاده، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در پیامی درگذشت جانسوز این کودک دبستانی را به جامعه بزرگ فرهنگیان، دانش‌آموزان و خانواده فرهنگی و ایثارگرش تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: گویی مشیت الهی چنین مقدر گشت که غنچه نوشکفته و دانش‌آموزی مهربان زودهنگام دعوت حق را لبیک گوید و روح پاکش در جوار رحمت حق آرامش ابدی یابد و جسم پاکش برای چند نفر دیگر حیات دوباره بخشد.

خبر درگذشت فرزند دلبندتان زنده یاد «رها مهدوی» از دانش‌آموزان گلستان علم و دانش در اثر سانحه تصادف موجب تأثر و تألم اینجانب شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: با اندوه فراوان مصیبت وارده را از صمیم قلب به شما، بستگان محترم به ویژه جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش‌آموزان استان تسلیت و تعزیت عرض کرده، از درگاه حضرت احدیت برای آن مرحومه رحمت و برای بازماندگان صبر جمیل، اجر جزیل و عزت پایدار آرزومندم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار