پاداش قهرمانی ملی‌پوشان شطرنج پرداخت شد

تهران (پانا) - پاداش قهرمانی ملی پوشان شطرنج در بازی‌های آسیایی هانگژو طبق وعده سرپرست این فدراسیون پرداخت شد.

کد مطلب: ۱۴۱۸۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پاداش قهرمانی ملی‌پوشان شطرنج پرداخت شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، شهرام عظیمی در گفت‌وگویی از پرداخت پاداش ۵ میلیارد ریالی ملی‌پوشان شطرنج طبق وعده قبلی خبر داد. سرپرست فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق وعده‌ای که پیش از بازی‌های آسیایی مبنی بر پرداخت پاداش ۵۰۰ میلیون تومانی به ملی پوشان در صورت کسب افتخار و مدال داده بودم، به حول قوه الهی وفای به عهد کردیم و پاداش وعده داده‌شده به ملی پوشان تیم ملی آقایان، قهرمان رقابت‌های شطرنج‌بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ پرداخت شد.

عظیمی افزود: در مدت فعالیتم به‌عنوان سرپرست فدراسیون نهایت سعی و کوشش خود را برای خدمت صادقانه به کشور عزیزم و جوانان مستعد و نخبه شطرنج به کار بستم و خوشحالم در این مدت به یاری خداوند و حمایت‌های دلسوزان کشور و نظام در بخش‌های مختلف توانستیم به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانیم.۵ ملی پوش کشورمان، پرهام مقصود لو، سید محمدامین طباطبایی، پویا ایدنی، بردیا دانشور و امیررضا پورآقابالا پاداش‌های خود را از فدراسیون به‌صورت کامل دریافت کردند.

این پاداش صرفاً پاداش در نظر گرفته شده توسط فدراسیون شطرنج بوده و مجزا از پاداش وعده داده‌شده توسط وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار