در گفت‌وگو با پانا مطرح شد

جسارت باعث شد فیلمی مثل مورچه ساخته شود

تهران (پانا) - فرهاد شنتیایی برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با اشاره به ارزیابی خود از این رویداد گفت استقبال مردم اعتبار بی‌نظیر از این جشنواره بود، مهم‌ترین اتفاق سینما مخاطب است زیرا سینمایی که مخاطب نداشته باشد صرفا تکنولوژی و اتلاف سرمایه است.

کد مطلب: ۱۴۱۷۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جسارت باعث شد فیلمی مثل مورچه ساخته شود

فرهاد شنتیایی که جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان را در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از آن خود کرد، در گفت‌وگو با پانا درباره احساس خود نسبت به کسب این عنوان و جایزه بیان کرد: «این جایزه برایم بسیار با ارزش و مهم است چون به نظرم مهم ترین اتفاق سینما مخاطب است؛ سینمایی که مخاطب نداشته باشد صرفا تکنولوژی و اتلاف سرمایه است.»

وی افزود: «این جایزه اعتبار بین المللی دارد و کسب جایزه از جشنواره فیلم‌کوتاه تهران به هموار شدن مسیر بچه‌های فیلم کوتاه کمک می‌کند. ما همه دانشجو هستیم و به نظرم جسارت دانشجویی باعث شد که فیلمی مثل «مورچه» ساخته شود.»

شنتیایی همچنین توضیح داد: دغدغه اصلی فیلم را تا اواسط فیلم‌نامه نمی‌دانستم چیست. به نوعی دقیق مشخص نبود فیلم قرار است چه پیامی را منتقل کند اما حدودا اواسط قصه متوجه شدم چه اتفاقی برای کاراکتر اصلی باید بیافتد که جذاب باشد. قطعا وقتی یک فیلم سی دقیقه‌ای می‌سازیم یک چیزهایی کامل نمی‌شود و به همین دلیل دوست دارم به سینمای بلندهم فکر ‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار